Asiakasymmärrys graafisen teollisuuden yritysten liiketoiminnan kehittämisessä
Painoalan yritysten asiakkaiden tarpeiden parempi ymmärrys ja tieto painopalvelujen käyttökokemuksesta on toimialan kehittämisessä avainasemassa. Millaisia näkemyksiä painopalveluita käyttävillä asiakasryhmillä on painettujen julkaisujen ja painotuotteiden merkityksestä omassa toiminnassaan nyt ja tulevaisuudessa? Onko painotuotteiden käyttämiselle esteitä, tai liittyykö niiden käyttöön haasteita, joihin toimialan tulisi vastata?
Graafinen Teollisuus ry tilasi Aula Researchilta tutkimuksen näistä aiheista, ja tilaisuudessa kuulemme tutkimuksen tuloksista. Asiakasymmärryksen päivittäminen auttaa sopeutumaan asiakastarpeisiin ja markkinaolosuhteisiin, antaa tietoa tuote- ja palvelukehitykseen sekä työkaluja asiakaskokemuksen parantamiseen.
Tule kuulolle!